وبلاگ دانشجویی

حرف ها، دغدغه ها، نظرات و تحلیل های چند تا دانشجو

وبلاگ دانشجویی

حرف ها، دغدغه ها، نظرات و تحلیل های چند تا دانشجو

مدعیان حقوق بشر

هیلاری کلینتون:

مردم خاورمیانه همانند همه مردم جهان خواهان مشارکت و تاثیرگذاری در تصمیماتی هستند که زندگی آنان را تحت تاثیر قرار میدهد.رهبران این کشورها باید به درخواستمردم خود پاسخ دهند و به آنها کمک کنند تا بتوانند آینده ای بهتر را بسازند.آنان باید جامعه مدنی را شریک و دوست خود بدانند نه یک تهدید!!!

ولی حالا در وال استریت :

یک دانشجوی حقوق:

من ساکت نمی نشینم که فقط نگاه کنم !نه این کار را نمی کنم!من را به زندان ببرید همین حالا...چون بعد از این همه زحمتی که پدر و مادرم برایم کشیدندمن حتی نمی توانم یک کار ساده(اعتراض)انجام دهم.و به آنان بگویم من مرگ را به سکوتی که شاهد از دست رفتن تمامی دارایی هایم است ترجیح می دهم.من ازجایم تکان نخواهم خورد.من دانشجوی حقوق دانشگاه  جرج واشنگتن هستم.من زندان خواهم رفت چون هیچ کدام از این اتفاقات عادلانه نیست...

اینجا ورق برگشته ،اینجا دیگه لیبی و بحرین و مصر نیست ، اینجا امریکاست ...با این حقوق شهروندی!!!

آیا واقعا مردم جهانی که وزیر امور خارجه امریکا دم از حقش در تصمیمات و مشارکت می زنه ، شامل مردم خودش نمی شه!!!آیا واقعا زندگی مردم امریکا تحت تاثیر این نظام سرمایه داری قرار نگرفته؟ و این مردم حق ندارن آینده ی بهتری داشته باشن؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد